28 Ocak 2011 Cuma

Hür Yaşam Nedir Bilen Var Mı?

Öyle bir dünya ki hiç hür yaşamı bilemedim. Hep özgür ve hür olduğumu sanmışım. Onla yetinmeye çalışmışım. Ama boşuna özgürlük çok daha ötede. Daha kültürlü, bilgili bir ülkede. Yani çoook uzakta. Kültürlü, bilgili bir ülke nerde, biz nerde! Özgürlük için çalışmak gerekir. Çok çalışmak gerekir.
Özgürlüğün yolu: bilim, sanat ve spordan geçer. Bir anlasaydım şu ÇILGIN TÜRK'LERİ ama bir türlü anlayamıyorum onları. Öyleleri var ki! Taş devrindeki mağara adamları gibi kaba, umursamaz.
Aslında Türkiye' nin o kadar çok sorunu var ki. Hangi birinden başlasam! Geri dönüşüm yapılmadığını mı, ülkenin kirli oluşunu mu, düşünceli insanların olmayışını mı, sonraki nesil yokmuş gibi davranan ve kaynakları umursamaz bir şekilde tüketen insanları mı, hangi birini, orman yangınlarını mı, cinayetleri mi, hırsızlıkları mı, kürüsele ısınmayı önemsemeyişleri mi, trafik kazaları mı? Ama şunu biliyorum ki Türk halkının sadece bencil ve kendini düşündüğünü. Türk'lerin hiçbiri, eğitime önem vermiyor. Okula gitmek hiçbirşeydir onlar için! Ya sanat hangi aile sanata önem veriyor! Ancak soylu ve nadir insanlar. Ya kaba konuşmaya nedemeli! Türkçe' yi ne kadar kötü kullanıyorlar! Peki ya spor, YALAN! Ya televizyona kitlenmiş Türk'lere ne demeli. KOnuşacak tek konuları diziler. Peki ya kitap okumama ohohooo daha o kadar çok şey var ki inanın anlatacak vaktim yok. Ama şu TÜRKLER' in bazen çok kabalaştığını düşünüyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder