3 Ekim 2010 Pazar

Yangın Yeri

"Bak dünyaya ne görüyorsun neye benziyor"Deseler bana diyecek tek cevabım var:
"Yangın yeridir dünya başka şeye benziyor mu ha?" İşte 1 cümle insanı böyle derinden etkiler derinden yakar. Eminim bu cevabıma şaşıcaklar, saçma diycekler sonra inanmak isteyip şöle derler "Ne açıdan yani ne sana bu cevabı söylettirdirdi? Bu 1 cümlenin insani bu kadar etkileyeceğini düşünmemiştim."
Bende şöyle derim o zaman "Ne açıdan dedin ama cevap gözünün önünde, ben bunu her açıdan diyerek yanıtlıycam dünya her açıdan yangın yeri. Neden mi bunu söyledine gelince ben biraz inatçı cevap verecem cevabım şu: MADEM İNANMIYCAKSIN NİYE SORUYORSUN AMA MADEM BU KADAR MERAKLISIN HER AÇI BANA SÖYLETTİRİYOR. Sence dünya temiz, iyi insanlarla ve olaysız duyarlı bir yer mi??? Ayrıca... evet biliyorum bu cevap seni derinden etkiledi.

Neyse çok büyütmek istemiyorum ama kısacası biz yeni nesillere ana fikri veriyim. Oh diye temiz hava almak istiyorsanız önce Dünyayı olaysız bir dünya yapmak için suçu durdurun böylece haberler sadece kutlama yapar oley dünyada hiç suçlu yok diye. 2, geri dönüşüm yapalım dünyayı temiz tutarak ağaç dikelim doğaya ve hayvanlara zarar vermeyip yere çöp atmayın! 3, fakire, muhtaca bağış yapın, Bencil olmayın, kıskanmayın... 4, kargaşayı bırakın hayat doğal haliyle de iyi 5 Değiştirmeye çalışmayın eski köy kalalım bize yeni adet getirmeyin 6 teknolojiye kitlemnmeyin eskiler gibi bahçelerde oynayın 7 UCUZ OLUN basit olun süsten kaçının gösterişli olmak hayatı ağlatır 8 ekonomi krizi olmasın tüm dükkanlar ucuz ucuz olsun bakkaldan aldığımız suyun,yiyeceğin kırıntısı ve damlasına kadar değerlendirin yani kıymet bilin okula değerlle gidin dövüşmek için değil öğrenmek için gidin kitaplara ne kadar para ödendiğini bilin SON OLARAK DA TÜM DÜKKANLARA SESLENİYORUM FİYATLARI DÜŞÜRÜN!!!!!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder