28 Temmuz 2010 Çarşamba

Yine o yine ben uyandığında bir şey değişmez

İşte bugünün konusu bütün herkesin yattığında daha doğru bütün kitaplarda gözlerini açtığında farklı olmak isteyen karakterler vardır mutlaka. O ancak filmlerde olur. İnsan hayatta farklı bir yerde uyanamaz ama uyurgezerse durum değişir tabii. O zaman bu durum dram değil korku kitabı olurdu herhalde... Bir uyurgezerden korkarım ben. Gazete şöyle ilan veririm artık "Gelmelisiiiin gelmeliisiiin!" Dur bir dakka bir daha düşündümde uyandıpınızda farklı bir yerde olmak mümkün 1: Uyurgezer olmak 2: Gece yarısı ihtiyaç için kalmak 3: Cinlerin elini tutup Wonderland'e gitmek. Şu kitaplar acı vermek için kitabı sündürüyolarrrr yani. Yine o yine ben karşında farklı birini görmeyi beklemesein ( Uyanınca )

Ama eğer bir sokak köperği isen sen herzaman farklı bir yerde uyanırsın. "Şimdi tüm dünya insanlarına: Başka yerde uyanma hayalinizi unutun buna çözüm bulduk!!!!!" DİYE GAZETEDE BİR İLAÇ REKLAMI düşünün. :p Baya komik olurdu ( bu olaydan sonra tabii)

Değişiklik yapmak güzeldir tabii uyurturist değilsen bu arada uyur turist demek türkiye'yi uykulu uykulu gezmeye gelmiş turistler demek. Değişiklik hayata büyün değer ve anlam katar.

(Bu arada konumuzla ilgisi yok ama Ben hala Ahmet Haşim'e Ahmet HAAAAŞİM demekten çekinmiyorum çünkü ben ağır çekim ve uzatılınca çok gülerim. Kendime gülmüş oluyorum.)

Ne güzel bir gün di mi?kim böle bir günde başka bir yer başka biri ister ki??? İstanbulun havasını bolca içinize çekin geleceğin kirlenmesinden çevre bakılmamasında şüpheliyim çünkü.

Evet yine başlıyoruz:
Sen uyurgezer misin ozaman hayellerin gezmekse gerçekleşti demektir(malum herşeye iyi yanından bakmak lazım)

Bu hikayenin sonu artık paris kulesine uyumaya kadar gider. Bu arada sahi eyfel kulesinin merdivenlerini çıkarken hiç uyudunuz ben gitmedim ama asansörü tercih ederim. Merdivende uyurum. Hele uyurgezer biri uyursa iyice felaketleşir.

Bu Kırmızı Oje romanım gibi bir şey oldu... Neyse bu romanı pisa kulesinede uzatmadan kapıyorum yoksa birimiz bunu okurken uyuyup başka yerde uyanabilir örneğin kendisi uyurken yere düşer bilgisayarla beraber tabii. O zaman sigortacıda uyanır.
Son

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder